Zwangerschap

26 Augustus 2017 de zwangerschapstest gedaan. En daar waren 2 streepjes. Ik ben zwanger!! We zijn er allebei erg van ondersteboven. Dit hebben we niet meer verwacht! Lynde is straks 8 jaar! Die tijd zit er tussen! We hebben hele gemengde gevoelens hierbij! Maar dat heeft echt tijd nodig. Tijd om het een plekje te geven dat er nieuw leven in mijn lichaam groeit. Maar gelukkig hebben we 9 maanden om aan het idee te wennen.

De weken gaan voorbij... ik voel me gelukkig goed, geen misselijkheid, wel af en toe moeheid. Maar goed, hoort erbij! Heel apart, maar de kinderen begonnen te vragen of ze niet nog eens een broertje of zusje konden krijgen. Ze zouden eens moeten weten...

14 september de eerste afspraak bij de verloskundige. Intake gehad. Alles ziet er goed uit! Geen erfelijkheidskwesties. 3 gezonde kinderen! Leeftijd? geen probleem! Super jong natuurlijk ;)

We hebben wel zoiets van ... zo lang mogelijk wachten om het onze kinderen te vertellen. Net voor de herfstvakantie is een goed moment... dan hebben we een week de tijd om rustig als gezin er aan te wennen.

5 oktober ons tweede bezoek aan de verloskundige. Leuk een echo!! Altijd weer spannend. Het hoofdje van onze baby lag in een holletje en kon niet heel goed worden gezien. We moeten een nieuwe afspraak maken zodat ik wat verder in m'n zwangerschap ben en het beter te zien is.

Vrijdagavond tegen Gert-Jan z'n ouders verteld. Wat zijn ze blij! Niet meer verwacht natuurlijk! De echo ook laten zien.

Zaterdagochtend in alle vroegte vertrokken naar Oostenrijk. Heerlijk even er tussen uit. Ook gelijk mijn vader weer eens ontmoeten, was ook al weer een tijd geleden.
Tijdens de koffie daar had Lynde bedacht iets leuks te zeggen. "Opa, wij hebben nog iemand meegenomen naar u toe" "O ja..? Wie dan?" "Nou die zit hier" en wees naar mijn buik! Ook hier barst de vreugde los! Onze schoonzus en broer waren er ook. Dus dat was een leuke binnenkomer!


Zaterdag de 21ste oktober komt Gert-Jan z'n familie langs... onder het mom van een gezellige kop koffie! We geven ze een enveloppe... "jullie krijgen allemaal een kado, hetzelfde kado" Met het openen van de enveloppe komt daar het leuke nieuws!! "Hiep Hiep Hoeraaa!! Jullie krijgen in april een neefje of nichtje"

Ook stellen we mijn familie op de hoogte.

Maandag 23 oktober nog een echo. Ik heb er zin in, maar ook wel spannend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten