Vanmorgen weer geweest in het ZH. We hadden lekker vroeg gepland, 9 uur, dus waren we netjes op tijd aan de beurt. Gesproken over van alles, het was een (voor ons nieuwe) verloskundige, dus willen ze toch weer van alles weten. Vandaag helaas geen echo, achteraf had ik er gewoon om moeten vragen... balen, maar dat gaan we de volgende keren zeker doen. Wel het hartje geluisterd.

Ook wordt er een afspraak gemaakt met de kinderarts van de afdeling neonatologie, om te kijken wat er mogelijk is op gebied van pijnbestrijding voor Luc na de geboorte.

Ook hebben we een bezoek gebracht aan de kraamafdeling. Een gezinssuite. Fijne sfeer vond ik.

Afgesloten met een kop koffie, samen nog eens wat dingen doorgesproken, die keihard tegen je gevoel in gaan.

Volgende afspraak is bij de verloskundige van een Goed begin.

Luc is zo groot als een paprika, misschien iets kleiner maar dat heeft met de afwijking te maken.

Bloeddruk: 110/65

Zwangerschapskleding: ja zeker :) alhoewel het nog wel een beetje lubbert rondom mijn lichaam

Slaap: mwa... valt mee, ik ben moeier geweest, alleen 's morgens mijn bed niet uit te komen... maar dat hebben er meer in dit jaargetijden

Bewegingen: ja af en toe





Geen opmerkingen:

Een reactie posten